Erfarenhet och kompetens
Med den kompetens som finns i våra verksamheter erbjuder vi intern handling och utbildning. Det är viktigt för oss att vår personal har den kompetens och erfarenhet inom socialomsorg, somatisk och mental hälsa.

Det är också viktigt för oss att våra medarbetare trivs på sitt arbete så att vi kan bevara en stabil personalgrupp, vilket uppskattas bland våra kunder.

Vi arbetar enligt mottot: Kunskap, Respekt, Ansvar och Medkänsla

Personalen utför alltid sitt arbete på ett ansvarsfullt, kompetent och omtänksamt sätt, så att våra kunder kan känna att de befinner sig i en trygg miljö. Vi satsar alltid på individuell vård, där integritet och värdighet bibehålls.

 

VÅR PERSONAL

I våra verksamheter arbetar professionella och kompetenta individer som bryr sig och vill göra skillnad.

Vårt mål är att AGERA omsorg ska vara en attraktiv arbetsplats där medarbetarna känner sig uppskattade, engagerade och inspirerade att göra sitt yttersta.

 

REKRYTERINGSPROCESS
Vi lägger stor vikt vid ett noggrant och professionellt rekryteringsarbete
Alla lediga tjänster annonseras på vår hemsida, Arbetsförmedlingens Platsbank. När du skriver din ansökan och CV ber vi dig tänka på att skräddarsy den information du ger oss till just det jobb du söker. På detta sätt hjälper du oss att se hur du skulle passa i rollen.
Efter ansökningstidens utgång väljer vi ut personer som vi vill träffa för en första intervju, utifrån kvalifikationer och erfarenhet.

 

Skicka in din ansökan